Godišnja nagrada Luka Ritz
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2014.
Priznanje Krunoslav Sukić
Pohvala za doprinos razvoju volonterstva
Pohvala za Naj-akciju 2019 U okovima geta
AmbasadoRI odgoja i obrazovanja 2020.
Nagrada Školski volonterski klub 2020.
Povelja za Naj akciju 2020.
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2021.
AmbasadoRI 2022.
Pohvala za razvoj volonterstva 2023.
AmbasadoRI 2024.
Korisni linkovi:
Centar za sigurniji internet
Virtualna učionica vezana
za sigurnost na internetu
//www.sigurnostnainternetu.hr/
Savjeti i preporuke za
neometano korištenje
internetskih usluga i zaštitu osobnih podataka.
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Komarci - edukativni film
dom mladoh
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža
Portal za škole
Hrvatski obrazovni portal
Prijava na stručne skupove
eMatica
Agencija za mobilnost i programe EU
eLektire
Pravobranitelj za djecu
U sklopu projekta poticanja čitanja u OŠ Eugen Kumičić učenici predstavnici u Vijeću učenika proveli su dvije radionice. Zajednički su čitali priču „Dobro stablo“ Shela Silversteina i otkrivali slojeve poruka: o odrastanju i sazrijevanju, o dobroti, nesebičnoj ljubavi, „uzimanju zdravo za gotovo“, odnosu roditelj-dijete, darežljivosti, promjenama i usklađivanju očekivanja i potreba – o životu i življenju.
U aktivnosti „učitelji čitaju“ školska pedagoginja je Vijeću učenika čitala priču „Oporuka – za bivše klince“ u kojoj pisac Ivan Kušan nakon tridesetak godina otkriva „pismo budućnosti“ koje je pisao kao 12-godišnjak i iznio sve što ga tišti kod odraslih (nerazumijevanje djece i stalno prigovaranje, pričanje o „dobrim starim vremenima kad se poštivalo starije“…) da bi na kraju zaključio da je postao – upravo takav kakav se zaklinjao da neće biti. Priča je potakla učenike na iznošenje vlastitih stavova ali i neke uvide.