Godišnja nagrada Luka Ritz
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2014.
Priznanje Krunoslav Sukić
Pohvala za doprinos razvoju volonterstva
Pohvala za Naj-akciju 2019 U okovima geta
AmbasadoRI odgoja i obrazovanja 2020.
Nagrada Školski volonterski klub 2020.
Povelja za Naj akciju 2020.
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2021.
AmbasadoRI 2022.
Pohvala za razvoj volonterstva 2023.
AmbasadoRI 2024.
Korisni linkovi:
Centar za sigurniji internet
Virtualna učionica vezana
za sigurnost na internetu
//www.sigurnostnainternetu.hr/
Savjeti i preporuke za
neometano korištenje
internetskih usluga i zaštitu osobnih podataka.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Komarci - edukativni film
dom mladoh
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža
Portal za škole
Hrvatski obrazovni portal
Prijava na stručne skupove
eMatica
Agencija za mobilnost i programe EU
eLektire
Pravobranitelj za djecu
Dana 14.3. u našoj školi je održano natjecanje u pamćenju decimala broja π. Učenici su se natjecali u tri kategorije:
Plakat su mogli raditi u parovima i rok za predaju bio je tjedan dana prije samog natjecanja. Nakon što je završio rok za predaju radova, u holu škole napravljena je izložba tako da svi učenici mogu vidjeti radove i odabrati svog favorita. 13. ožujka u svim razredima predmetne nastave izvršeno je glasovanje i na taj način je odabran najbolji plakat.
Drugi dio natjecanja bilo je natjecanje u pamćenju decimala broja π. Pripremu za to natjecanje proveli smo u razredima kroz dva kvalifikacijska kola u kojima su sudjelovali svi učenici viših razreda. Jednom tjedno na početku sata matematike dobili bi papirić i na njega zapisivali decimale broja π koje su zapamtili. U finale su se plasirali najboljih 15 učenika koji su redom zapamtili 181, 141,123,119,112,105,104,100,98,84,82 i 81 decimalu.
Finale se održalo 14.3. na sam međunarodni dan broja pi Sam događaj vodile su dvije učenice, a imali smo i suce, koordinatora natjecanja i voditelja. Na početku su se predstavili učenici radova izvan kategorije – pokazali su i objasnili svoj rad – origami, tortu, igru o broju π i trodimenzionalno slovo π. Direktnim glasovanjem publike, 50 učenika koji su prisustvovali natjecanju, izabran je pobjednik.
Poslije toga počelo je natjecanje: Učenici finalisti, izvukli su redni broj po kojem će nastupati i izašli iz prostorije. Na papiriću s rednim brojem nalazila se i zanimljivost vezana uz broj π koju će učenici pročitati prije samog recitiranja broja π.
Jedan po jedan učenik je ulazio u dvoranu i pred publikom recitirao broj π. Njegovo recitiranje pažljivo su pratile dvije učenice sutkinje i prekidale ga na prvu pogrešno izrečenu decimalu. Nakon toga bi prebrojale koliko je točno decimala rekao, a koordinator natjecanja bi mu predao papirić s rezultatom i zahvalnicu te ga usmjerio na njegovo mjesto. Naime, cijelo vrijeme natjecanja na pozornici su se nalazile tri stolice označene rednim brojevima 1., 2. i 3., za 1., 2. , i 3. mjesto, pa su učenici ovisno o rezultatu sjedali na stolicu ili se vračali u gledalište. To je natjecanje učinilo dinamičnim i zanimljivim. Rezultati natjecanja bili su redom: 277, 217, 205, 106, 84, 81, 62, 54 , 42, 39 i 23 zapamćene decimale.
Zanimljiva je bila tišina koja je vladala tijekom recitiranja decimala, pa čak i kad bi učenik par minuta šutio pokušavajući se sjetiti ostalih decimala, kao da nitko nije ni disao u dvorani, da je bilo muha sigurno bi se čule. Isto tako svakog je natjecatelja ispratio gromoglasan aplauz.
Na kraju natjecanja učenici koji su osvojili prva tri mjesta dobili su nagradu, a svi sudionici i publika počastili su se tortom koja je proglašena za najbolji originalni rad.
Više slika pogledajte u fotogaleriji!