Godišnja nagrada Luka Ritz
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2014.
Priznanje Krunoslav Sukić
Pohvala za doprinos razvoju volonterstva
Pohvala za Naj-akciju 2019 U okovima geta
AmbasadoRI odgoja i obrazovanja 2020.
Nagrada Školski volonterski klub 2020.
Povelja za Naj akciju 2020.
Županijsko priznanje za najuspješniju odgojno-obrazovnu ustanovu 2021.
AmbasadoRI 2022.
Pohvala za razvoj volonterstva 2023.
AmbasadoRI 2024.
Korisni linkovi:
Centar za sigurniji internet
Virtualna učionica vezana
za sigurnost na internetu
//www.sigurnostnainternetu.hr/
Savjeti i preporuke za
neometano korištenje
internetskih usluga i zaštitu osobnih podataka.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Komarci - edukativni film
dom mladoh
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža
Portal za škole
Hrvatski obrazovni portal
Prijava na stručne skupove
eMatica
Agencija za mobilnost i programe EU
eLektire
Pravobranitelj za djecu
U tjednu kada smo obilježili Dan učitelja, na razini škole su održani sati u sklopu aktivnosti Dan zamijenjenih uloga kada su učenici preuzeli ulogu učitelja i učiteljica, a učitelji sjeli u učeničke klupe. Neki učenici, na jedan sat, bili su ravnatelj, pedagog, socijalni pedagog i knjižničar.
Zamjena uloga pokrenuta je sa svrhom jačanja odnosa učenik - učitelj kako bi potaknuli međusobno razumijevanje.
Učenici su se izvrsno pripremili i pokazali aktivan i kreativan pristup u nastavi.
Kako je bilo pogledajte u našoj fotogaleriji.
Neki od dojmova učenika:
S.D. : „ Bilo mi je fora jer sam čitala razglas, ravnateljica me pitala par savjeta pa sam se osjećala važno. Bilo je to jedno lijepo o zanimljivo iskustvo.“
H.M. . „Smatram da je to bilo vrlo korisno i zanimljivo iskustvo. Općenito volim Biologiju stoga mi ovo nije bio nikakav problem nego sam uživala. Nadam se da će i moj budući posao biti povezan s Biologijom.“
P.B. „Imala sam malu tremu, ali bilo je zanimljivo i uzbudljivo. Učenici su bili aktivni pa mi je to olakšalo.“
L.Ž. “Bilo je zanimljivo iskustvo saznati kako je to biti s druge strane učionice.“
R.T. „Nisam znao da je biti profesor tako teško, pogotovo kada te učenici ne slušaju. U budućnosti ću više poštivati profesora.“
S.M. „Imao sam tremu. Poslije su se svi stišali pa je bilo lakše. Bilo je lijepo.“